Altex si MediaGalaxy au inchis magazinul online de Black Friday! Oare de ce?

Altex si MediaGalaxy au inchis magazinul online de Black Friday! Oare de ce?UPDATE 24 Noiembrie ora 10:00:
In sfarsit, site-ul Altex.ro este UP, iar Catalogul de BLACK FRIDAY este inca pe site. Asa ca GO SOPPING 🙂 .

altex.ro s-a deschis – CATALOG ALTEX 21-25 NOIEMBRIE


Care o fi misterul din spatele deciziei prin care Altex si MediaGalaxy au inchis magazinul online de Black Friday, in plina campanie!?

Probabil ati constatat si voi cu uimire, incercand sa accesati ofertele lor de Black Friday, ca pagina este goala, ma rog goala de produse pentru ca ceva, ceva informatii erau: “te asteptam in magazine” 🙂 . Erau inchise inca de pe 20 Noiembrie ora 23:00.

Initial am crezut ca au inchise doar pentru a pregati deschiderea de dimineata de pe 21 noiembrie, dar m-am inselat 🙁 .

Dupa ce ca au “furat” startul, nici nu au avut reduceri/oferte care sa fie “calificate” pentru Black Friday. In plus cred ca au avut cea mai agresiva campanie media…si pentru ce?!

Oare nu sunt la curent cu faptul ca tendinta de achizitie prin online este in crestere!?

Probabil le-a fost frica sa nu le pice site-ul si astfel sa se faca de ras, sau poate au ramas cu stocuri foarte mari in magazine si au crezut ca vor scapa de ele cu strategia asta?! Cine stie, poate s-au gandit ca o data ajunsi in magazine, cumparatorii vor renunta sa mai verifice si nu vor mai face comparatii cu ofertele ale celorlalte magazine, si asa vor ajunge sa cumpere de la ei. Gresit, romanul este din ce in ce mai destept si echipat pe deasupra cu telefoane smart si tablete cu internet si pot face comparatia la fata locului.

Sa nu mai vorbim de cei afiliati care isi puneau mari sperante in comisionele din 21 noiembrie de la Altex.

Eu ma consider inca incepator in ale blogging-ului, mai am multe de invatat cand vine vorba de Altex si MediaGalaxy au inchis magazinul online de Black Friday! Oare de ce?promvat si afiliere, dar chiar si asa am reusit sa adun un strop de click-uri (aproape 1000), care puteau fi transformate in cateva comisioane. Sa nu mai vorbim de timpul de aprobare a comisionelor care dureaza cu lunile. Probabil ca vor sa expire si termenul de garantie, ca sa fie siguri ca nu vor aproba comisionul in pierdere 🙂 .

Concluzia este ca au dat chix anul acesta, cel putin aceasta este parerea mea. Puteau sa faca bugetul mai cu cap si in loc sa cheltuiasca o gramada de bani pe campanii media agresive, investeau in servere si intr-un site mai potent. Si daca nu aveau bani de servere puteau inchiria pentru cateva zile de la Amazon sau de la Microsoft.

Nu vreau sa fiu rautacios, sau sa ma “razbun” cumva prin acest articol, din contra, nu-mi sta in fire, doar ca-mi puneam mari sperante in Altex anul acesta de Black Friday. Fiind unul din cei mai mari retaileri de pe piata cred ca trebuie sa fie un etalon.

Parca vedem ca vor da un comunicat in care se vor afisa rezultate spectaculoase pentru perioada campaniei Black Friday. Sincer, nu cred ca vor egala performanta dintr-o singura zi a celor de la emag  (vezi http://blog.emag.ro/2014/11/black-friday-2014-ora-1800/), cu ceea ce au incercat ei in 2 saptamani de campanie Black Friday.

Sincer imi doresc ca in viitorul apropiat Altex sa poata egala performantele emag, astfel sa fie o concurenta din care noi cumparatorii vom fi mai castigati.

PS. Sper ca dupa acest articol sa nu ma scoata din programul de afiliere 🙂 .

PS2. Ma sunt magazine participante Black Friday 2014 care inca nu au INCHIS campania.

Elefant.ro - Premium

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterPin on PinterestShare on Tumblr
Related Post

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Cel.ro