Eroare la Emag pentru produsele resigilate

Eroare la Emag pentru produsele resigilateSa nu-ti “bagi unghia-n gat” ca nu am fost pe faza?! Ieri 24 noiembrie 2014, cei de la emag.ro au avut, cica, o eroare pe site, iar unele produse resigilate au fost la preturi derizorii, intre 1 leu si 8 lei.

Adica un Galaxy S4 a putut fi cumpărat cu 1 leu si nu este singurul produs de genul acesta care au avut astfel de preturi. Si un un televizor LED Smart TV 3D Philips, 117 cm, Full HD a fost redus de la 4.246 de lei la 3 lei. In total au fost comandate 730 de produse in intervalul orar  20.30-22.59.

27 noiembrie – 2 decembrie Reduceri Emag Samsung Crazy Days

Acum sectiune de resigilate de pe site-ul emag este oprita, mai exact nu sunt afisate produsele.


UPDATE 24 noiembrie 2014 ora 12:45:
Problema pare sa se fi remediat. Emag.ro are acum produse la sectiunea de resigilate, din pacate preturile sunt corecte de aceasta data :(.


UPDATE 24 noiembrie 2014 ora 12:00:
Pe emag.ro la sectiunea de resigilate apare imagine de “Serviciu indisponibil”.emag indisponibil


Curios este faptul ca eu chiar am inregistrat 2 comisioane pentru 2 astfel de produse Eroare la Emag pentru produsele resigilate(un Samsung I9505 GALAXY S4, 16GB si un Televizor LED Sharp LC-39LD145V, 99 cm,Full HD, Negru) ambele cu 0.08 lei f tva. Si mai tare este faptul ca exista comision (total de 0,04 Lei)!

), dar se pare ca nu am fost suficient de rapid ca sa prind si eu eroarea.

Cel mai tare este faptul ca cei de la Emag.ro vor onora aceste comenzi. Daca nu credeti pe cuvant uite comunicatul de pe blog-ul emag:

Eroare la Emag pentru produsele resigilate


 “eMAG, cel mai mare retailer online din regiune, a înregistrat duminică, 23 noiembrie, în intervalul 20.30-22.59, o eroare la încărcarea prețurilor pentru anumite produse resigilate. Eroarea a determinat prețuri de vânzare cuprinse între 1 leu și 8 lei pentru o gamă largă de produse.

…Satisfacția clientului este foarte importantă pentru noi și vom onora absolut toate comenzile, iar produsele vor fi expediate rapid”, declară Iulian Stanciu, directorul general eMAG..


PS. Ce as fi cheltuit si eu 30-40 lei pentru a cumparat 10 – 15 produse.

Related Post
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterPin on PinterestShare on TumblrShare on StumbleUpon

2 Replies to “Eroare la Emag pentru produsele resigilate”

  1. Ciprian

    Resigilate EMAG defecte
    Pe 27.11.2014 am cumparat o imprimanta resigilata de la EMAG comandata online si am ramas pagubit. A ajuns cu 1 zi intarziere fata de angajamentul EMAG si curierului CARGUS. Integritatea imprimantei este OK dar imprimanta este defecta iar peste eticheta cu seria originala este o alta hartiuta autocolanta pe care scrie cu pixul seria de pe certificatul de garantie. Oferta spunea ” prezinta urme fine de zgarieturi pe suprafata lucioasa, cartusele sunt desigilate si s-au listat doua pagini”. Am trimis catre EMAG sesizare dar nu am primit nimic. Fisierul video se poate vizualiza aici: http://youtu.be/ZI2bWVA0yvE. Zilele trec iar neconcordanta seriei spune multe. NU ESTE NEATENTIE, CI INTENTIE.

    Reply
    1. VastITVastIT Post author

      Salut Ciprian, legat de intarzierea livrarilor iti pot confirma ca sunt probleme in aceasta perioada. Si eu am probleme in acest sens. Am o comanda din 21 noiembrie si nici pana astazi nu am primit produsele. Stiu doar ca se afla la curier (FAN COURIER). Era oarecum de asteptat sa se intample asa avand in vedere nebunia de BF, mai ales ca nu depinde 100% de emag, asta pt. ca intervin si firmele de curierat in ecuatie, din pacate.

      Legat de problema ta cu multifunctionala HP (asa am observat in video), eu cred ca s-a umblat la ea si este decalibrat carul. Incearca totusi sa folosesti procedura de deblocare a carului, cea pe care ti-o arata pe display, insa atentie fara a forta cartusele. Daca nu reusesti iti recomand sa ai rabdare si sa insisti la Emag. Pana la urma cred ca se rezolva. Tot din experienta iti spun sa folosesti comunicarea prin email, pentru a ramane urme. In plus este foarte important sa le trimiti in acel email toata povestea plus bonul si/sau factura, poze cu seria si autocolantul si link-ul cu fisierul video.

      Cum spuneam am avut si eu 2 experiente relativ asemanataoare, iar intr-un final cei de la emag m-au ajutat.

      Sunt curios cum se va solutiona, poate ne spui si noua. Multa Bafta!

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *