Samsung Romania a inceput programul de inlocuire pentru Galaxy Note7

Samsung Romania a inceput programul de inlocuire pentru Galaxy Note7 Astazi a venit comunicatul oficial prin care Samsung Romania anunta inceperea programului de inlocuire pentru Galaxy Note7. Mai este cazul sa va reamintesc despre problema Samsung cu bateria lui Note7?…eu nu prea cred 🙂 .

Programul in sine a inceput de luni, 19 septembrie, informatie pe care o putem observa si pe pagina dedicata acestui eveniment samsung.com/ro/note7exchange.

Utilizatorii de Note7 care vor sa-l inlocuiasca, pot contacta partenerii Samsung Electronics Romania sau operatorii de la care au achiziționat telefonul sau direct la Samsung Electronics Romania:
Customer Service Center Samsung
08008 726 78 64 
Program: Luni-vineri, orele 09:00-18:00

Va spuneam acum cateva zile despre un apdate pentru telefoanele Note7 afectate, prin care se limiteaza incarcarea bateriei lui Note7, astfel se va putea folosi doar la 60% din baterie…acest lucru este confirmat. In plus update-ul va afisa notificari pe ecran prin care utilizatorii sunt indemnati sa opreasca imediat telefonul si sa urmeze procesul de inlocuire.

Si noile telefoane (care deja au fost inlocuite) vor beneficia din aceasta saptamana de un update de soft. Acest update doreste sa faca distinctia intre telefoanele cu probleme si cele noi, inlocuite. Acestea vor afisa un icon nou pentru baterie, astfel orice Note7 care afișează o baterie verde in bara de notificari (in Power Off sau pe Always On), poate fi incarcat fara riscuri de explozie.

Dar iata comunicatul:

Samsung Romania a inceput programul de inlocuire pentru Galaxy Note7


Samsung Electronics România a început programul de înlocuire Galaxy Note7, astfel utilizatorii urmează să primească un nou dispozitiv pe care să îl folosească, în schimbul actualului lor Note7.

Programul de înlocuire Galaxy Note7 vine ca urmare a deciziei companiei de a opri vânzările și livrările de Note7, după ce, în urma unei investigații, s-a descoperit o problemă izolată la bateria smartphone-ului.

De la începutul investigației, Samsung și-a concentrat eforturile pentru a asigura cea mai bună calitate a produselor și a producției acestora. După o serie de testări minuțioase, compania sigură că problema bateriei a fost complet rezolvată și că noile Note7 disponibile începând cu această săptămână pot fi folosite în deplină siguranță.

Deși a fost raportat un număr extrem de mic de incidente, siguranța utilizatorilor este prioritară pentru Samsung. Din acest motiv, Samsung introduce și o serie de măsuri de securitate, menite să asigure utilizatorii și să îi încurajeze pe aceștia să își înlocuiască dispozitivul cât mai repede:

  • Actualizarea softului, pentru utilizatorii care au primit dispozitivele Galaxy Note7 furnizate în timpul procesului de pre-comandă: Samsung lansează un update de software al bateriei pentru toate dispozitivele Note7 precomandate în Europa, care va limita încărcarea bateriei la 60%. Noul software va fi disponibil începând cu 21 septembrie. Prin limitarea încărcării bateriei, Samsung intenționează să reducă riscul incidentelor și simultan să încurajeze utilizatorii să profite de programul de înlocuire.
  • Actualizarea softului în cazul dispozitivelor noi (cele înlocuite, care nu sunt afectate de problema bateriei): Utilizatorii care își vor înlocui dispozitivul Note7 cu unul nou pot fi încrezători că noul smartphone nu este afectat de problema bateriei, datorită unei actualizări a interfeței icon-ului bateriei. Astfel, orice Note7 care afișează o baterie verde în bara de notificări, în ecranul Power Off sau pe displaul Always On, poate fi încărcat fără griji. Această actulizare UX va fi disponibilă începând cu această săptămână, data lansării variind în funcție de piață.

„Siguranța utilizatorilor este prioritate pentru noi, de aceea le cerem tuturor utilizatorilor de Note7 să își înlocuiască cât mai repede dispozitivul. Ne cerem scuze utilizatorilor Note7 pentru faptul că nu ne-am ridicat la standardele de excelență cu care i-am obișnuit până acum și le mulțumim cu sinceritate pentru răbdare și înțelegere. Suntem încrezători că, prin înlocuirea actualului dispozitiv cu un nou Note7, utilizatorii vor beneficia de experiența smartphone-ului la cea mai bună calitate,” a declarat Cristian Cojocaru, Head of Telecom Division, Samsung Electronics România.

Related Post
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterPin on PinterestShare on TumblrShare on StumbleUpon

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *