Allview in 2016 – crestere a cifrei de afaceri de peste 10%

Compania brasoveana Visual Fan, detinatoarea marcii Allview, a inregistrat in 2016 o crestere a cifrei de afaceri de peste 10 procente, comparativ cu anul anterior. Device-urile celui mai popular brand autohton au ajuns in 2016 in mainile a peste un milion si jumatate de utilizatori.
Allview in 2016 - crestere a cifrei de afaceri de peste 10%

In contextul luptei aprige dintre competitorii care activeaza pe piata IT&C, dar si a exigentelor tot mai crescute din partea clientilor, am reusit sa ne consolidam o pozitie importanta in topul preferintelor romanilor. E o pozitie care ne onoreaza si ne obliga sa ne straduim mai mult pentru a continua impreuna pe calea spre noi tehnologii uimitoare”, a declarat Lucian Peticila, General Manager Allview.

Vezi produse Allview la eMAG

O crestere spectaculoasa in preferintele clientilor Allview a inregistrat gama Soul.

Terminalele din seria X3 Soul s-au bucurat de o crestere de 100%, spre deosebire de seria anterioara, X2 Soul, ceea ce evidentiaza apetitul tot mai mare al utilizatorilor pentru smartphone-uri performante cu un design atragator.

10% din totalul cifrei de afaceri a fost generat pe pietele externe in care sunt exportate produsele Allview.

2016 a insemnat totodata intrarea Allview pe segmentul solutiilor smart home, odata cu lansarea proiectului Siebo Smart Home, un sistem care in formula completa include un numar impresionant de senzori, o oglinda inteligenta si o camera cu rol de unitate centrala.

Related Post
poti da sfoara in tara...
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Tumblr
Tumblr

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.