Acum 2 zile am primit un comunicat de la Allview legat de service-ul acestora, mai exact despre “masuri de imbunatatire pentru produsele care ajung in service”. In primul rand, prin acest comunicat Allview recunoaste in mod oficial ca are probleme legate de service.
Avand in vedere experientele neplacute pe care le-am avut in trecut cu produsele Allview, in special in relatia cu service-ul oferit de catre acestia, m-am simtit obligat sa reactionez.
In primul rand trebuie salutat initiativa celor de la Allview care impreuna cu partenerul sau autorizat, service-ul Diangi Grup, incearca sa imbunatateasca lucrurile. Sigur, este imbucurator ca vor sa imbunatateasca lucrurile, dar pe hartie suna altfel fata de ce se intampla in realitate.
In urma cu ceva timp a trebuit sa achizitionez cateva tablete de 10 inch cu modem 3G, mai exact Allview VIVA H10HD (vezi un review aici), tablete pe care sa le folosesc doar pentru accesarea unor pagini web si cam atat. Deci fara mari pretentii de performanta.
Intr-o prima faza am achizitionat doar 5 bucati, sa vad cum arata si sa fac cateva teste de utilizare. Am facut si un mic test pilot, cu utilizatori pe teren. Initial am fost multumit de tablete, chiar isi faceau treaba bine (pentru ce aveam eu nevoie). Asa ca am achizitionat inca cateva bucati asa ca am ajuns la 24 de tablete pe care le-am bagat in productie.
Dupa nici un an de utilizare au inceput sa pice, asa ca am inceput sa vizitam service-ul. Au trecut prin service cu 12 dintre cele 24 de tablete. Cu unele dintre ele chiar de mai multe ori, iar principalele motive au fost:
– nu mai porneau, se opreau chiar daca bateria indica 80%
– probleme cu mufa microUSB de la incarcator
– probleme grave cu microUSB de pe tableta: se deformeaza foarte usor (se largeste), iar la incarcat trebuia sa o ti intr-o anumita pozitie ca sa incarce; si in anumite situatii mufa s-a desprins de pe placa si nu mai facea contact.
Rezolvarea a fost inlocuirea in garantie atat a incarcatorului cat si a conectorului de pe placa de baza…asta in conditiile in care nu o scoate din garantie Depanero pe modiv ca a fost lovita/zgariata, lucru care nu avea nici o legatura cu proasta calitate a conectorului microUSB.
Conform spunelor celor de la Allview, acest lucru nu ar trebui sa se mai intample (scoate din garantie pe modiv ca a fost lovita/zgariata).
Vezi comunicatul oficial:
“O politica mai flexibila in ceea ce priveste garantia produselor, termene de reparatie mai scurte si mai putine reintoarceri in service sunt prioritatile in jurul carora s-au concentrat eforturile de imbunatatire a serviciilor post-vanzare pentru produsele Allview. Impreuna cu partenerul sau autorizat, service-ul Diangi Grup, Allview a implementat incepand cu a doua jumatate a anului trecut mai multe masuri menite sa vina in ajutorul clientilor care solicita asistenta specialistilor din service.
Defectiunile care altadata ar fi dus la scoaterea produsului din garantie pot fi in prezent remediate fara anularea garantiei dispozitivului. In aceasta categorie sunt incluse chiar si socurile mecanice, display-ul spart fiind problema cel mai des intalnita. Produsele defecte sunt evaluate in prealabil, iar daca deteriorarea nu afecteaza si alte componente, clientul poate opta pentru efectuarea reparatiei contra-cost, iar garantia va ramane in continuare valabila.
”Efectele acestei flexibilitati se reflecta in scaderea cu peste 40 de procente a numarului de garantii anulate in ultimele luni. Mai mult decat atat, o treime dintre clientii ale caror terminale nu se mai incadreaza in criteriile de garantie opteaza pentru plata reparatiilor si decid astfel continuarea perioadei in care device-ul este acoperit de garantie”, a declarat Dan Georgescu, Managing Director Diangi Group.
Printre beneficiile nou-introduse pentru clientii Allview se numara si garantia de 2 ani acordata nu doar pentru terminalul in sine, ci pentru toate componentele si accesoriile incluse in pachetele de comercializare, inclusiv bateria detasabila, cablul de date, alimentator, etc.
Cifrele inregistrate in ultimele luni releva o scadere constanta a timpului petrecut in service de catre produsele Allview, in medie pentru o reparatie fiind necesare 6 zile de la intrarea in service. In scadere este si numarul dispozitivelor care se reintorc pentru reparatii, dar si numarul apelurilor inregistrate in call center de catre clientii Allview.
”Rezultatele sunt imbucuratoare, avand in vedere eforturile sustinute pe care le-am facut impreuna cu partenerii nostri de service pentru a ne ridica la nivelul exigentelor clientilor Allview. Sunt rezultate care ne motiveaza sa continuam in aceasta directie si sa ne propunem termene chiar mai indraznete si imbunatatiri continue pentru serviciile after-sales”, sustine Lucian Peticila, General Manager Allview.
O alta masura care se bucura de succes vizeaza clientii care nu vor sa mai aloce bani pentru reparatia vechiului produs si decid sa faca o noua achizitie Allview, ei beneficiind de un voucher de 25% reducere din pretul noului dispozitiv cumparat.“