Kingston a anunțat astăzi un acord definitiv în ceea ce privește vânzarea divizie de gaming HyperX, către HP cu suma de 425 milioane de dolari, tranzacţia urmând să fie finalizată în Q2 2021.
Portofoliul de produse HyperX acoperă o gamă largă de periferice pentru gaming precum căști, tastaturi, mouse-uri, mouse pad-uri, microfoane pe USB și accesorii pentru console.
“HyperX este lider în producerea perifericelor, cu o tehnologie recunoscută şi apreciată de pasionaţii de jocuri din întreaga lume, de aceea suntem încântați să le urăm bun venit în familia HP. Vedem oportunități semnificative pe piața perifericelor, iar adăugarea brandului HyperX la portofoliul nostru va conduce la noi surse de inovație și creștere pentru afacerea noastră.”
Enrique Lores, Președinte și CEO HP Inc.
Jocurile pe PC continuă să fie una dintre cele mai populare activități de gaming, în timp industria PC hardware se estimează că va ajunge până în 2023 la o valoare de 70 miliarde de dolari. De asemenea, piața perifericelor are potenţial să atingă o valoare de 12.2 miliarde de dolari până în 2024, perifericele de gaming reprezentând o parte disproporţionată a acestei creșteri.
“Produsele HyperX sunt concepute pentru a răspunde celor mai riguroase cerințe ale jucătorilor, de la cei casual la cei hardcore, oferindu-le un avantaj și ajutându-i să performeze în jocurile favorite. Ambele noastre companii prosperă pentru că ne concentrăm pe angajații noștri, împărtășind aceleași valori. Alături de David Sun(co-fondator și COO), am văzut noi posibilități pentru afacerea HyperX și angajații săi, realizând amândoi că această schimbare va aduce un viitor mai luminos pentru HyperX.”
John Tu, cofondator și CEO Kingston.
Totuşi, Kingston va păstra în continuare divizia de memorii flash, DRAM și SSD-uri pentru gaming sub brandul HyperX. Astfel, doar perifericele (tastaturi, mous, căști, microfoane) va ajunge în tabăra HP.