Dacia Spring – workaround dezaburire simultană parbriz si geamuri laterale

V-am mai spus într-un articol anterior faptul că am achiziționat de curând o mașină electrica Dacia Spring, astfel urmează să vă povestesc despre o nouă experiență cu aceasta. De această dată despre modul prin care poți efectua dezaburirea, simultan, atât pentru parbriz cât și pentru geamurile laterale față.

Dacia Spring – workaround dezaburire simultană parbriz si geamuri laterale

Probabil vă întrebați de am ales sa acest subiect, fiind un lucru comun pe care îl găsim în mod normal pe toate mașinile de ceva timp în coace. Ultimele mele două mașini, un Megan Sedan din 2005 și un Crossland X din 2018, deci de generații diferite, ambele au un buton special pentru așa ceva, buton care activează automat modul prin care se efectuează dezaburirea simultană pentru parbriz și pentru geamurile laterale față.

Ei bine, la Dacia Sprig există o problemă în acest sens. Încă nu-mi dau seama dacă este o problemă de proiectare sau este un defect de fabricație. Spun de fabricație datorită faptului că toți posesorii de Dacia Spring s-au plâns de această problemă cu dezaburirea, în condițiile în care în manual exista o procedură pentru dezaburirea simultană pentru parbriz și geamurile laterale față.

Dacia Spring - workaround dezaburire simultană parbriz si geamuri laterale-pozitie recirculare manual

Dacia Spring – workaround dezaburire simultană parbriz si geamuri laterale-pozitie recirculare manual

Totuși există o rezolvare, pentru că românul este inventiv. Aceasta rezolvare este explicată în amănunt, mai jos în video.

Dacia Spring - workaround dezaburire simultană parbriz si geamuri laterale manual

Dacia Spring – workaround dezaburire simultană parbriz si geamuri laterale manual

Însă până atunci am să vă expun o captură din manualul de utilizare unde se regăsesc informațiile despre dezaburire și unde se vede clar faptul că fluxul de aer trebuie sa fie “dirijat spre dezaburitoarele parbrizului și ale geamurilor laterale față, în modul de aer proaspăt.”

Dacia Spring - workaround dezaburire simultană parbriz si geamuri laterale- manual01

Dacia Spring – workaround dezaburire simultană parbriz si geamuri laterale- manual01

One Reply to “Dacia Spring – workaround dezaburire simultană parbriz si geamuri laterale”

  1. aa

    Daca este greu de citit in manual cu poze atunci ce sa mai ceri … aia nu este pozitie intermediara. Este doar o informatie ca in plaja aceea de selectare a ventilatie sa nu se foloseasca recircularea pentru a nu te aburi. Este o informatie cunoscuta de toti conducatorii auto doar ca aici scrie in mod expres pentru a intelege toti dar se pare ca prea multa informatie strica. Nu este pozitie intermediara, nu exista pozitie intermediara. Este o informatie! Alooo desteptilor nu folositi recirculare ca va abutiti ca in titanic. Punct.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.