Gigantul american Oracle a anunțat pe 20 August, in Redwood Shores – California, semnarea un acord pentru achiziționarea Maxymiser.
Achizitia cu pricina se dorește a se finaliza pana la sfârșitul anului 2015, iar cu această ocazie Oracle vrea să își extindă influența pe piața de testare pentru aplicații web prin CLOUD, având în vedere experienta celor de la maxymiser. Anunțul a fost confirmat si pe site-ul celor de la maxymiser. Cine este Maxymiser? Uite ce spune Oracle despre:
P: vezi oferta de astazi de la eMAG
“Maxymiser is a leading provider of cloud-based software that enables marketers to test, target and personalize what a customer sees on a Web page or app, substantially increasing engagement and revenue. Maxymiser optimizes over 20 billion customer experiences per month for brands such as Allianz, HSBC, Lufthansa, Tommy Hilfiger, and Wyndham.“
Dar iata comunicatul de presa:
“Oracle a anunțat astăzi că a semnat un acord pentru achiziționarea Maxymiser, un important furnizor de software bazat pe Cloud, care permite specialiștilor în marketing să testeze, să targeteze și să personalizeze ceea ce un client vede pe o pagină Web sau pe o aplicație mobilă, crescând substanțial interacțiunea cu clientul și veniturile. Maxymiser optimizează lunar experiența a peste 20 de miliarde de clienți, pentru branduri precum: Alianz, HSBC, Lufthansa, Tommy Hilfiger și Wyndham.
Oracle Marketing Cloud este deja platforma de software cu cea mai rapidă creștere pentru specialiștii în marketing la nivel global. Adăugarea lui Maxymiser la Oracle Marketing Cloud va întări cea mai cuprinzătoare soluție pentru administrarea de programe de marketing pe toate canalele digitale și pe toată durata ciclului de viață al consumatorului.
„Companiile caută din ce în ce mai mult metode inovatoare pentru a diferenția brandurile lor, crescând în același timp randamentul investițiilor și loialitatea bazată pe optimizarea experiențelor clienților”, a declarat Thomas Kurian, Președinte Product Development Oracle. „Împreună cu Maxymiser, Oracle Marketing Cloud permite companiilor să se oprească din ghicit și să înceapă să livreze ceea ce clienții își doresc pe toate canalele și dispozitivele digitale.”
Oracle cumpara Maxymiser
„Misiunea noastră este de a ajuta companiile să folosească știința datelor pentru a testa sistematic, a descoperi și a prevedea ce își doresc clienții, dar și a livra experiențe unice, adaptate clientului”, a declarat Tim Brown, Chief Executive Officer Maxymiser. „Suntem incântați să ne alăturam Oracle și prin aceste capacitați să contribuim la extinderea Oracle Marketing Cloud.”“