Dezamagirea Allview sau cum sa arunci banii pe fereastra + bonus incarcare wireless din service!

Da… titlul nu este unul ironic. Este unul foarte adevarat. Cu sincere pareri de rau, am fost extraordinar de dezamagit de Visual Fan, compania care dezvolta deviceuri mobile marca Allview.

Dezamagirea Allview sau cum sa arunci banii pe fereastra + bonus incarcare wireless din service!


Acest articol este scris de catre Laurentiu, un coleg de suferinta, articol in care ne povesteste despre experienta avuta cu tableta Viva H10HD (vezi aici review unde am mentionat parte din problemele constata de catre Laur) a celor de la Allview si cu interactiunea avuta cu cei de la sevice.


Spoiler Alert!: O sa fac exces de cuvintele “prost”, “proaste”.

De ce spun asta??!! Ohooo…. Pai sa va povestesc…

La serviciu avem o flota de 23 de tablete Allview model Viva H10HD (eu as redenumi-o in 10 Probleme HD). Acest model a fost unul foarte slab proiectat. De fapt foarte prost, nu slab (ma gandesc ca a fost aerul prea tare in Brasov pentru proiectant).

Paguba: in jur de 17000 lei aruncati, mult timp pierdut, nervi.

O sa enumar cateva probleme pe care le-am avut, dupa care voi incerca sa detaliez putin:

  1. Mufa de incarcare prost proiectata.
  2. Bateriile foarte proaste.
  3. Incarcatoare foarte proaste
  4. Folia de protectie foarte proasta.
  5. Serviciul Call Center inexistent.

Dezamagirea Allview sau cum sa arunci banii pe fereastra + bonus incarcare wireless din service usb21. Mufa de incarcare prost proiectata 
Principala problema pe care am avut-o cu aceste tablete a fost mufa prost proiectata. Este mai scurta decat carcasa tabletei si nu este sustinuta de ea. Practic mufa statea doar in lipiturile de pe placa de baza. Facandu-se parghie cu mufa incarcatorului, aceasta se dezlipea (diagnostic spus de Diangi). DIANGI A SPUS CA TABLETA A FOST PROIECTATA PROOOOOST! (sper sa vada si PR-ul de la Allview). Pe langa asta, mufa era facuta dintr-o tabla de 1 leu care se “cracana” imediat, facand ca incarcatorul sa aiba nu joc destul de mare.

Dezamagirea Allview sau cum sa arunci banii pe fereastra + bonus incarcare wireless din service usbFara sa exagerez, cred ca am facut vreo 20 de drumuri la Depanero cu peste 15 tablete, plus colete trimise. Am reparat cateva la ei in garantie. Reparatie de mantuiala…se stricau iar si iar. Mufele efectiv se dezlipeau.  Am avut si cateva “discutii” mai aprinse cu ei pentru ca la unele tablete refuzau sa imi repare mufa pe motiv ca avea un colt putin lovit. Am avut refuz de reparatie pentru mufa pentru ca era folia de la ecran exfoliata (pe bune????!!!).

Unele placi de baza s-au exfoliat. Explicatia: daca lipeau mufa bine se dezlipea cu tot cu placa, tocmai din cauza proiectarii proaste si a parghiei care se facea. Nu stiu cata parghie am facut eu, dar se defecta si la simpla impingere a mufei. Concluzia: se scoate din garantie pentru ca utilizatorul nu stie sa foloseasca tableta… Costul reparatiei era mai mare decat pretul tabletei noi.

La o tableta voiau sa ne goleasca de 900 de lei pe placa de baza si folie pe ecran. Tableta a costat vreo 700 J (m-am uitat in calendar, nu era 1 Aprilie).

Majoritatea tabletelor (vreo 15-16 bucati) au fost duse de 2-4 ori la reparat. Pe unele am si refuzat sa le mai duc. Ma saturasem!

Pana si cei de la Depanero faceau glume pe seama acestui model de tableta dezastruos. Ca fapt divers, dulapurile erau pline cu dispozitive Allview defecte.

Dupa ceva timp, cei de la Allview au facut marele anunt ca nu o sa mai refuze garantia produselor pentru orice chestie. Adica daca te duceai cu mufa rupta nu iti mai refuzau reparatia daca aveai coltul putin ciobit. Si au promis ca o sa faca reparatiile mai bine (cumva o recunoastere indirecta ca “Da domn’le, avem produse slabe!”

Mi-am luat inima in dinti, cu emotie, m-am dus cu un brat de 6 tablete la Diangi. Au reparat unele tablete pe cost pentru ca le expirase garantia (cu mufa bineinteles), iar pe unele, desi aveau garantia anulata de la Depanero le-au reparat pentru ca in mod normal garantia era inca in termen si nu aveau nici o justificare sanatoasa pentru anulare.

Dezamagirea Allview sau cum sa arunci banii pe fereastra + bonus incarcare wireless din service usb4

Desi mufele au fost cumva “ramforsate” (se vedea ca au inceput sa puna alt tip de mufa mai gros), acestea nu au tinut. Am avut tablete care au tinut fix 3 incarcari dupa reparatie si mi s-a exfoliat placa de baza. Tableta pe care am tinut-o in puf dupa reparatie si umblat cu foarte mare grija. Degeaba! Placa de baza s-a exfoliat (cred ca mi s-au exfoliat si mie nervii).

Cei de la Diangi au avut vointa in unele cazuri sa faca reparatii bune (uneori am avut si tratament preferential la reparatie din cauza presiunii facute). Pur si simplu nu se putea face nimic pentru acest model.

Mufa se va dezlipi la infinit indiferent de ce se va face.

Cred ca am avut doar 3 tablete care au scapat in a ajunge in service cu mufa.

Am trimis email la eMag si la Depanero dar nu ne-a bagat nimeni in seama! Le-am semnalat problema si nimic!

2. Bateriile foarte proaste.
In general bateriile de pe deviceurile Allview sunt foarte slabe. Nu doar la modelul meu de tableta Viva H10HD.  Am auzit multe persoane care s-au plans de aceasta problema.

La tabletele mele, bateriile indicau prost. Sarea de la 0% la 30% de la 50% la 0%, se restarta, nu mai pornea, etc. Unele au fost inlocuite in garantie dar ce sa vezi, garantia la baterie este doar 1 an. Nasol! Poate au bunul simt sa faca baterii mai bune! Problema cu bateriile cred ca am avut-o la vreo 6 tablete.

3.Incarcatoare proaste 
Mufele incarcatoarelor foarte prost construite. Daca va uitati bine, incarcatoarele au 2 “gherute” care tin mufa in tableta. La incarcatoarele serioase acele “gherute” sunt mult mai mari. La incarcatoarele Allview erau aproape inexistente ceea ce facea ca dupa cateva utilizari, mufa sa se miste.Dezamagirea Allview sau cum sa arunci banii pe fereastra + bonus incarcare wireless din service usb

Unele au fost schimbate in garantie spunand ca sunt proaste.

Dupa ce am rezolvat cat de cat mufele, dupa multe drumuri, discutii la telefon,  multe colete trimise, au inceput sa se arda incarcatoarele. Cred ca vreo 6 s-au ars. Fiind de 2500 mA am vrut sa iau tot originale de la ei. Am asteptat 2-3 luni sa imi zica daca pot sa-mi aduca (aici vine si problema Call centerului inexistent pe care o voi descrie mai jos).

4.Folia de protectie foarte proasta
Nici daca puneam la misto o folie nu puneam una mai proasta. Folia era un dezastru total. Se zgaria si daca stranutai deasupra tabletei. La utilizare normala, in 2 saptamani era deja foarte zgariata. Dupa 2-3 luni de utilizare normala folia arata ca si cum as fi dat cu smirghel pe ea.

Am preferat sa o dau jos.

5.Serviciul Call Center inexistent.
I-am sunat sa le dau bani. Sa le cumpar incarcatoare, sa inlocuiesc ce s-a ars (vreo 6). Nu am reusit sa dau de nimeni in 2 luni de zile la Allview. Am sunat la toate numerele de 4-5 ori pe saptamana. Nu s-a putut!

Am sunat la Diangi sa-mi spuna daca pot sa-mi faca rost de incarcatoare. Nu s-a putut! Nu au! Nu sunt in stare sa aiba grija de clienti. S-au si-au dat seama ca au incarcatoare proaste.

Discutii directe cu Allview
M-am decis sa le scriu pe facebook celor de la Allview. In opinia mea, am pierdut timpul. Au un PR foarte activ pe retele si la comentarii si cam atat. Am pierdut 6 ore in total sa le scanez garantiile, fisele de service, sa le fac un istoric in excel, le-am explicat ca au facut o tableta foarte proasta. Le-am dat tot istoricul rusinos cu tabletele mele. Au zis ca fac nu stiu ce investigatii, ca se dau peste cap, ca o sa faca farmece…

I-am provocat sa-mi dea garantie 6 luni la tablete DOAR pe mufa plus garantie de 6 luni la tabletele reparate in ultimele 5 luni.

Voiam sa recunoasca macar ca au proiectat o tableta jenanta si proasta calitativ si sa-si asume. Sa zica : “Da domnule, am facut un model slab”!

Tot ce am obtinut de la ei a fost sa-mi retrimita istoricul ceva mai bine scris decat l-am scris eu, si cu comentarii ca am 6 luni garantie la mufa si 3 luni la manopera. Atat au putut! Sa-mi spuna ce stiam deja.

Ii intreb pe domnii de la Allview: care 6 luni? Nu auziti domn’le ca nu tine nici 3 incarcari?

Ma asteptam ca la un asemenea istoric de reparatii pe care l-am avut sa trimita pe cineva sa discute cu noi. Sa cerceteze ce s-a intamplat, de ce s-au intamplat toate acestea!

O sa va pun mai jos si niste print screenuri cu cateva comentarii de pe eMag care confirma problemele pe care le are aceasta tableta cu mufa.Dezamagirea Allview sau cum sa arunci banii pe fereastra + bonus incarcare wireless din serviceIncarcare wireless sau haz de necaz
Serviceul mi-a facut o mica surpriza si pentru a spala pacatele acestui model, mi-au pus incarcare wireless. Am facut impreuna cu colegul meu un clip cu aceasta minute “Allviewiasca”. Oare in curand Asistentul Vocal lansat de curand va face si cartofi prajiti?

4 Replies to “Dezamagirea Allview sau cum sa arunci banii pe fereastra + bonus incarcare wireless din service!”

  1. Costin

    “Folia era un dezastru total. Se zgaria si daca stranutai deasupra tabletei.” – am ras cu lacrimi 🙂
    In alta ordine de idei se intampla si la case mai mari – Galaxy Tab 4 de 10.1 inchi, 17 bucati, toate cu bateriile umflate. Unele din ele schimbate in garantie de 2 ori. Degeaba. Trimis mailuri, cearta cu reprezentantul Samsung. Nimic.

    Reply
        1. Laurentiu

          Da, asa este… inlcusiv producatorii de automobile fac chestia asta. Cineva care a lucrat la Allview a spus ca tabletele astea sunt facute sa tina in jur de 300 de incarcari. Bine astea nu au ajuns nici la 100…Din pacate tendinta asta este foarte nasoala pentru mediul inconjurator si incurajeaza foarte mult consumerismul inutil. Noroc ca sunt centre de colectare a deseurilor electronice.

          Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.